Webinarium om samordnad varudistribution. Vi på Myloc har det senaste året anordnat flera webinarier om samordnad varudistribution och vi är glada över att de blivit så populära. Vi kommer nu att fortsätta med dessa under våren och hösten och hoppas att det finns fler som vill lära sig om hur man effektivt kan jobba med samordnad varudistribution inom en kommun.
 

Nästa webinarium kommer att äga rum den 16 maj kl 10-10.45. Som deltagare kommer du att få ta del av en presentation och det finns även möjlighet att ställa frågor och diskutera det som tas upp.

Några exempel på frågor som kommer att beröras och diskuteras under webinariet är:

1. Vad är samordnad varudistribution och vad innebär det för Sveriges kommuner?
2. Vilka fördelar skapas genom samordnad varudistribution?
3. Hur kan molntjänster som möjliggör planering, styrning och samverkan mellan alla aktörer i kedjan bidra till ökad effektivitet genom hela SVD-flödet?

För att anmäla dig till webinariet den 16 maj kl 10-10.45 fyller du i formuläret nedan så tar vi kontakt med dig i god tid innan webinariet med all praktisk information.

Myloc Logistics
Facebooktwitterlinkedinmail

Kontakta oss

 

 

 

 

Fyll i dina uppgifter, så hör vi av oss inom kort!

Telnr: 040-630 46 43