Myloc Logistics Platform

Stöd för dig som logistikaktör

Ibland finns det inte en färdig produkt

Logistiken är verksamhetskritisk för ditt företag.
Saknar du rätt stöd för din verksamhet?
Då kan vi hjälpa dig.

Genom våra olika moduler säkerställer vi att du får en plattform som är speciellt konfigurerad för din verksamhet och din logistik. 

Logistik är komplicerat, men det behöver inte vara komplicerat för dig och dina kollegor. 

MODULINDELAT

PROCESSBASERAT

MOLNBASERAT

INTEGRERBART

Vi erbjuder dig en molnlösning, vilket ger dig möjlighet att koppla ihop alla dina processer i en lösning.

Där det tidigare antingen funnits ett alldeles för stort system, eller flera system som fortfarande inte täcker dina behov, om du inte sitter med excel, erbjuder i en modulbaserad lösning som ger dig möjlighet att pussla ihop ett system som är helt anpassat efter dina behov.

Du bygger upp dina processer baserat på vilka roller uppdrag och aktiviteter som finns i logistikkedjan.
 
Genom att koppla samman alla aktörer och verksamheter i en och samma portal ökar det transparensen och du får all informationslogistik samlad på en plats i realtid.

myloc logistics dator screen

Logistikportalen

IT-lösningen som gör det enklare för dig att ta kontrollen över din logistikkedja, och speglar din verksamhet.

Myloc Logistics GO

Mottagar- och last mile-appen som gör det enklare för dig som mottagare!

Ger dig möjlighet att felsöka vid leveranser istället för att lösa problematik på springande fot.

myloc logistics dator screen

KOntrolltornet

Dela information i din verksamhet, och med dina kunder, genom att ge dem tillgång till den information som de behöver i sin logistikkedja. 

Kontakta oss

Vill du ha en demo över hur du kan använda Myloc Logistics Platform?

Myloc Logistics Platform används av:

Nyheter

Myloc på Fokus Hjälpmedel Örebro Oktober 2024

Träffa Myloc på Fokus Hjälpmedel i Örebro 26-27 Oktober. Myloc är en av utställarna på nästa upplaga av mässan Fokus Hjälpmedel om drygt en månad. Save the date och anmäl dig idag! Vi ser fram emot nya chanser att träffa leverantörer, förskrivare, tekniker och verksamhetsansvariga. Kom förbi vår monter och snacka hjälpmedelslogistik och verksamhetsanpassade systemstöd med oss.

Läs mer »

Hjälpmedel Uppsala län upphandlar systemstöd för hjälpmedelshantering från Myloc Logistics

Hjälpmedel Uppsala län och Myloc i nytt samarbete. Offentliga upphandlingar kan innebära omfattande och långdragna processer. Så var fallet för Hjälpmedel Uppsala Län som under de senaste sju månaderna haft en pågående upphandling gällande systemstödet för deras förskrivare och övrig hjälpmedelshantering. Myloc Logistics lösning för hjälpmedelsverksamheter har nu efter en grundlig utvärdering slutligen valts som vinnare. Enligt Karin Iverhed som är Verksamhetschef på Hjälpmedel Uppsala Län fanns det flera starka anledningar att gå vidare med Myloc.

Läs mer »

Många ägare – Ett lager

Myloc Logistics logistiksystem hanterar transport- och leveransinformation, lagerföring, återbruk och cirkulärt användande av inventarier, avancerad artikelhantering och verksamhetsspecifika processer. Vår systemlösning särskiljer sig från andra

Läs mer »

Vill du hålla dig uppdaterad om vad som händer i Myloc Logistics Platform?
Följ oss i våra kanaler:

Kontakta mig

Fyll i dina uppgifter,
så hör vi av oss inom kort!