Maria Busck på Myloc vann en fribiljett till Webbdagarna i Malmö efter att ha delat med sig av sitt bästa digitala tips.

Myloc är med i marknadsföreningen i Malmö då vi tycker att det är ett bra forum för att knyta kontakter och få inspiration till vårt marknadsarbete. De anordnade en tävling där man genom att dela sitt bästa digitala tips kunde vinna en fribiljett till konferensen Webbdagarna som äger rum i Malmö imorgon den 17 maj. Vi är glada över att Maria Busck på vår marknadsavdelning skickade in ett bidrag och var den som kammade hem fribiljetten!

Mitt bästa digitala tips är att ha en nära och öppen dialog med befintliga partners, kunder och användare i olika kanaler. På så sätt blir de naturliga ambassadörer för ditt varumärke och produkter/tjänster och du visar samtidigt att du är ett transparent företag som värnar om sina relationer.

Marknadföreningen i Malmö gjorde en kort intervju med Maria där hon berättade lite om Myloc och hennes marknadsarbete här. Ni hittar intervjun HÄR.

Ett stort grattis till Maria som kommer att spendera morgondagen på Webbdagarna och ta till sig ny kunskap och inspiration till vårt fortsatta arbete med marknadsföring och kommunikation.
 

Facebooktwitterlinkedinmail