Vi på Myloc har det senaste året anordnat flera webinarier om samordnad varudistribution och vi är glada över att de blivit så populära. Vi kommer nu att fortsätta med dessa och hoppas att det finns fler som vill lära sig om hur man effektivt kan jobba med samordnad varudistribution inom en kommun.
 
Nästa webinarium kommer att äga rum den 2 oktober kl 10-00-11.00. Som deltagare kommer du att få ta del av en presentation och det finns även möjlighet att ställa frågor och diskutera det som tas upp.
 
Några exempel på frågor som kommer att beröras och diskuteras under webinariet är:
 
1. Vad är samordnad varudistribution och vad innebär det för Sveriges kommuner?
2. Vilka fördelar skapas genom samordnad varudistribution?
3. Hur kan molntjänster som möjliggör planering, styrning och samverkan mellan alla aktörer i kedjan bidra till ökad effektivitet genom hela SVD-flödet?
 
Anmälan sker via Eventbrite. Vi behöver din e-postadress för att sedan kunna skicka ut en kalenderinbjudan till dig.
 
ANMÄL DIG HÄR
 
 
Välkommen!
 

Facebooktwitterlinkedinmail