Vi på Myloc jobbar hela tiden med att utveckla logistiklösningar som bidrar till effektivare byggprojekt med kortare byggtid, sänkta kostnader och högre kvalitet. Nu lanserar vi Myloc Construction version 2.6 som innehåller flera nya och förbättrade funktioner.

Några av dessa funktioner är;

1.      Leveranskalender – ny funktion med möjlighet att lägga in flera bokningar på en gång(!)

2.      Ny förbättrad notifiering till ansvarig i samband med ankomstregistrering av leverans

3.      För Bygglogistikcenter (BLC) – bättre urval av lagertransaktioner för underlag för fakturering

4.      Bildspel – nu finns möjlighet att visa kalendrar för flera projekt inom ett exploateringsområde i samma bildspel

Vill du få information om samtliga nya och förbättrade funktionaliteter i det smidiga och effektiva bygglogistiksystemet Myloc Construction, vänligen kontakta vår support på support@myloc.se.

 

 

Facebooktwitterlinkedinmail

Kontakta oss

 

 

 

 

Fyll i dina uppgifter, så hör vi av oss inom kort!

Telnr: 040-630 46 43