Vi på Myloc har anordnat flera webinarier om samordnad varudistribution och vi är glada över att de blivit så populära. Vi kommer såklart  att fortsätta med dessa och hoppas att det finns fler som vill lära sig om hur man effektivt kan jobba med samordnad varudistribution inom en kommun.

Nästa webinarium kommer att äga rum den 12 februari kl 10-00-10.45. Som deltagare kommer du att få ta del av en presentation och det finns även möjlighet att ställa frågor och diskutera det som tas upp.

Några exempel på frågor som kommer att beröras och diskuteras under webinariet är:

1. Vad är samordnad varudistribution och vad innebär det för Sveriges kommuner?
2. Vilka fördelar skapas genom samordnad varudistribution?
3. Hur kan molntjänster som möjliggör planering, styrning och samverkan mellan alla aktörer i kedjan bidra till ökad effektivitet genom hela SVD-flödet?

Du anmäler dig genom formuläret nedan. Vi behöver din e-postadress för att kunna skicka ut en kalenderinbjudan inför webinariet. 

Vi vill även passa på att tipsa om vårt webinarium den 13 februari som handlar om vår logistikplattform som hjälper kommuner att samordna och digitalisera även annat än varor, såsom konst, möbler och hjälpmedel. Läs mer och anmäl dig här

Fyll i dina uppgifter för att registrera dig till vårt webinarium om Samordnad Varudistribution 12 februari. 

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail