Under det senaste året har vi anordnat flera webinarier om samordnad varudistribution och digitaliserad logistik. Dessa har blivit väldigt populära och därför har vi såklart valt att fortsätta med dem. Den 21 mars kl 10.00-10.30 håller vi ett helt nytt webinarium där vi presenterar vår app Myloc Go med funktioner som förenklar arbetet för mottagare av leveranser på kommunens enheter.

Du kommer att få ta del av vår presentation och därefter finns möjlighet att ställa frågor. Vi kommer att gå igenom följande:

– Kort introduktion till samordnad varudistribution och samordnad distribution
– Dagens utmaningar med leveranser inom kommunerna
– Myloc Go – presentation av Mylocs nya app som förenklar och effektiviserar det dagliga arbetet för mottagare av leveranser på kommunens olika enheter

Vi bjuder på en massa kunskap och inspiration till ert dagliga arbete. Du anmäler dig genom formuläret nedan. Vi behöver din e-postadress för att kunna skicka ut en kalenderinbjudan inför webinariet.

Fyll i dina uppgifter för att registrera dig till webinariet den 21 mars.

Facebooklinkedinmail