Nu finns en ny version av Myloc Construction, portalen för effektivare bygglogistik, tillgänglig för samtliga användare. Version 4.0 inkluderar flera nya och förbättrade funktioner. Nedan beskrivs kortfattat de nya funktionerna.
Funktioner i Myloc Construction version 4.0
1. Godsmottagning med Myloc leveransdelsetikett på byggprojektet
2. Möjlighet att ändra en bokning i passerad tid i byggprojektets kalender (styr av behörighet)
3. Nya funktioner i Logistikcenter för Logistikpartner
– Utskrift av flera kolli
– Frikoppla kolli inifrån leveransdelen
– Visa antal kolli och kolliinformation som mått och vikt i samband med funktionen “Planera transport”
– Ny funktion för att annullera en sändning
– Ny funktion för att samtidigt kunna “Planera transport” och skriva ut följesedel
– Visa leveransens ingående kolli i samband med avisering av leverans
Vill du få information om samtliga nya och förbättrade funktioner i vårt logistiksystem Myloc Construction, vänligen kontakta vår support på support@myloc.se.
![Share on Facebook Facebook](https://myloc.se/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/facebook.png)
![Share on Twitter twitter](https://myloc.se/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/twitter.png)
![Share on Linkedin linkedin](https://myloc.se/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/linkedin.png)
![Share by email mail](https://myloc.se/wp-content/plugins/social-media-feather/synved-social/image/social/regular/48x48/mail.png)