Nu finns äntligen version 3.1 av vår molntjänst och logistiksystem Myloc® Construction tillgänglig. Leveransplanering i byggprojekt har aldrig varit enklare.

Myloc® Construction är ett logistiksystem i form av en molntjänst som möjliggör för alla aktörer i försörjningskedjan av ett byggprojekt att samarbeta och kommunicera i ett och samma gränssnitt. Molntjänsten lanserades under 2013 och har över 2500 registrerade användare från över 600 företag i olika byggprojekt.
 

Enklare och bättre leveransplanering

Myloc® Construction 3.1 innehåller flera nya och förbättrade funktioner kring leveransplanering.
 

1. Leveransplanering för underentreprenörer

⇒ Ny steg-för-steg-guide som gör det enklare än någonsin att skapa en ny leveransplan i byggprojekt. 
 
⇒ Nya sätt att lägga upp leveransdelar gör det enklare att arbeta med sin leveransplan.
 

2. Leveranskalender – ny vy som visar arbetsvecka

⇒ Möjlighet att visa leveranskalender som ”Arbetsvecka”, det vill säga 5-dagarsvy.
 
⇒ Leveransförfrågningar är nu markerade med ett utropstecken för att ytterligare förtydliga och synliggöra förfrågningar från riktiga bokningar.
 
 
För dig som redan är registrerad användare i Myloc® Construction finns mer information under ”Myloc guider” inne i portalen.
 
Är du intresserad av att få mer information om Mylocs lösningar för effektivare bygglogistik och snabbare byggproduktion är du välkommen att fylla i formuläret nedan så kontaktar vi dig inom kort.

KONTAKTA OSS

Myloc-Construction-Logo
Facebooktwitterlinkedinmail