MYLOC CONSTRUCTION 3PL BYGG
tredjepartslogistik för byggmaterial
Smarta funktioner för hantering av tillfällig och långsiktig lagerhållning.
Enkel att administrera och anpassa efter varje lager- och leveransplats.
GODSMOTTAGNING
INLEVERANS
Förenkla mottagningen av material, registrera kollin med etikettscanning.
AVVIKELSEHANTERING
Rapportera och följ upp avvikelser, åtgärda och dokumentera.
LAGERHANTERING
HANTERA LAGERPLATSER
Optimera lagringsytor med tydlig överblick över kollin och lagerflyttar.
INVENTERA SALDO
Registrera och kontrollera lagerstatus för korrekt allokering och balans.
ORDER OCH BESTÄLLNING
ORDERHANTERING
Smidig bearbetning av orderstatus och inkommande beställningar.
BESTÄLLNINGAR
Säkerställ korrekt leveransinformation och minska risk för fel och förseningar.
UTLEVERANS
PLANERA UTLEVERANSER
Leverera rätt material vid rätt tidpunkt utan betungande administration.
SAMORDNA LEVERANSER
Koordinera transporter och organisera slingbilar för sänkta kostnader och minskad miljöpåverkan.
MOLNTJÄNST UTAN INSTALLATION
ANVÄND DIREKT
Inga installationskrav och kort startsträcka.
VÄGLEDNING FRÅN START
Inledande utbildning hjälper nya användare att snabbt komma igång med systemet.
OMEDELBAR TILLGÅNG
ARBETA FRÅN DATORN OCH MOBILEN
Logga in via webbläsare eller använd mobilappen Myloc GO.
SÄKRAD ÅTKOMST
Slipp tekniska hinder, tjänsten kräver enbart internetuppkoppling.
ENKEL ONBOARDING
FLEXIBELT OCH SKALBART
Möjliggör snabb och enkel expansion av lagerverksamheten.
EFFEKTIVA PROCESSER
Smidig hantering av nya kunder, projekt och leveransplatser.
INTUITIVT GRÄNSSNITT
HITTA RÄTT DIREKT
Användarvänlig design som är lätt att navigera.
DIGITAL VERTYGSLÅDA FÖR TREJDEPARTSLOGISTIK
Sök, rapportera, dokumentera och analysera.
Pris per logistikterminal
Obegränsat antal användare
Exklusivt introduktionserbjudande!
Teckna avtal med Myloc Construction 3PL BYGG till reducerat pris för den första logistikterminalen.
Få tillgång till hela tjänsten för endast 5000 kr/månad under de första 12 månaderna.
- Obegränsat antal användare
Dra full nytta av plattformen både internt i verksamheten och externt i kundernas projekt. - Enkel uppstart med komplett support och utbildning.
- Snabb onboarding och smidig implementering som gör lösningen redo att användas direkt.
Kontakta Myloc idag för att ta del av erbjudandet.
Skala systemet efter verksamheten
Myloc Construction 3PL BYGG är en abonnemangstjänst till fast pris per logistikterminal.
System- och Tjänsteabonnemang ingår.
Betala enbart per terminal och månad utefter verksamhetens behov, utan överraskningar eller extra avgifter.
PRISUPPGIFTER
Fyll i dina kontaktuppgifter för att få information om månadsavgift och övriga villkor för tjänsten.
Spåra lagrat material i realtid
Myloc Construction 3PL BYGG är en specialiserad WMS-lösning med ett lagersystem som erbjuder realtidsövervakning av lagerstatus för förvarat gods.
Förbättra noggrannheten i kollihanteringen med uppdaterad information i tydliga plocklistor.
Minimera risken för brist eller överskott som är särskilt kritisk i omfattande och komplexa byggprojekt.
Med full insyn i materialets tillgänglighet och rörelse kan ni enkelt ge era kunder tillgång till aktuell information om deras materiallager.
Fyll i dina kontaktuppgifter för mer information.
Vill du att vi kontaktar dig?
Med över ett decennium av innovation riktar vi nu fokus mot lagren och ger dig verktygen att hantera inleveranser, order och utleveranser med precision och enkelhet. Det här är nästa nivå av bygglogistik – byggd för effektivitet och framtiden.
Myloc Construction 3PL BYGG – där digitalisering möter lagerhantering för bygg"
Myloc Construction 3PL BYGG ger en molnlösning för effektiva materialflöden, med full spårbarhet"
Stabil grund av erfarenhet inom smart bygglogistik
Optimera tredjepartslogistiken med verktyg som underlättar och ger underlag för analys av lagerverksamheten.
Kostnadseffektiv försörjning av byggmaterial, från godsmottagning till mellanlagring och leverans till byggplatsen.
Modulen Myloc Construction 3PL BYGG bygger vidare på Myloc Constructions beprövade plattform för effektiv planering och styrning av materialförsörjning och byggproduktion.
Mylocs lösning är väl etablerad i byggbranschen sedan 2013, och är utvecklad av experter inom bygglogistik och digitalisering.
Prata med oss om hur logistiken driver framgångsrika byggprojekt.
Få en personlig demo
Redo att komma igång med Myloc Construction 3PL Bygg?
Vi visar hur systemet stöttar er verksamhet med en effektiv digital logistikterminal.
Real-time Kontroll och Spårning av lagrat material
Myloc Construction 3PL Bygg är en specialiserad WMS-lösning där lagersystemet erbjuder realtidsövervakning av lagerstatus för förvarat gods.
Minimera risken för brist eller överskott, som är särskilt kritiskt i omfattande och komplexa byggprojekt.
Förbättra noggrannheten i kollihanteringen med uppdaterad information och tydliga plocklistor. Med full insyn i materialets tillgänglighet och rörelse kan ni enkelt ge kunderna tillgång till aktuell information om sitt lager.
Stabil grund av erfarenhet inom smart bygglogistik
Kostnadseffektiv försörjning av byggmaterial, hela vägen från godsmottagning till mellanlagring och leverans till byggplatsen.
Optimera hanteringen av tredjepartslogistik (3PL) med underlag för analys och utvärdering av lagerverksamheten.
Lösningen är utvecklad av experter inom bygglogistik och digitalisering, och bygger på vår beprövade plattform Myloc Construction. Framgångsrikt etablerad i byggbranschen sedan 2013.
Kostnadseffektiv tredjepartslogistik
KOORDINERADE
TRANSPORTER
App för sömlös rapportering
Order och Beställning
EFFEKTIV ORDERHANTERING
Smidig registrering och enkel bearbetning av inkommande beställningar.
KORREKT BESTÄLLNING
Säkerställ att varje beställning innehåller korrekt leveransinformation.
Minskar risken för fel, förseningar och extra kostnader.
SPÅRNING OCH UPPFÖLJNING
Håll koll på orderstatus och se till att alla leveranser sker enligt plan.
Utleverans
PLANERA UTLEVERANSER
Leverera rätt material vid rätt tidpunkt med minimal manuell hantering.
SAMORDNADE LEVERANSER
Optimera transporterna genom att samordna leveranser och organisera slingbilar för att minska både kostnader och miljöpåverkan.