Myloc Operations & Circularity
Systemstöd för logistikaktörerna
Digitaliserade logistikflöden utan krångel.
Hantera beställningar, leveranser, underhåll och lagerverksamhet i en logstikplattform, anpassad efter din verksamhets specifika behov.
Samverka i molnet
Effektiva processer
Integrerad implementation
Skalbara moduler

Smart Construction Logistics and Supply Chain Management. A comprehensive platform for controlled coordination of the entire construction project, from planning to final delivery.

Third-party logistics for the construction project. Tailored solutions for intermediate and third-party storage of construction materials. Easy set up of digital warehouse terminals on demand.

The Prescriber Portal and Medical Device Management System is the prescriber’s best aid. Secure collaboration with traceable handling of medtech and healthcare equipment.

Services for the logistics operator in need of adaptable system support for joint distribution, warehousing and goods management, production, recycling and service.
Slipp lägga tiden på att vänta och leta. Mylocs logistiksystem med lösningar för drift och cirkularitet ger kontroll över arbetsprocesser och materialflöden från början till slut.
Koordinera resurser och konsolidera viktig information i en smart och tillgänglig molntjänst för att undvika onödiga avbrott med effektiviserad administration och rapportering.
Uppgradera din logistikhantering
Köp, sälj och lagra med spårbar administration av utrustning och lager. Mylocs logistikplattform erbjuder transparens och verktyg för säker informationsdelning med interna och externa partners, i realtid.
Myloc Operations & Circularity stödjer användare i varje steg i leveranskedjan och används inom en mängd olika branscher för planering och rapportering av affärskritiska aktiviteter. Vi levererar lösningar för logistiknätverk och aktörer inom både offentlig och privat sektor. Programvara och orderportaler anpassade för bland annat service- och internlogistik samt terminalhantering med lagerhyra för 3PL- och 4PL-affärsmodeller.
Myloc erbjuder även tjänster utvecklade för ökat samarbete och hjälper gärna till i övergången mot ökad hållbarhet i cirkulära affärsmodeller. Vårt team av system- och logistikspecialister har lång erfarenhet av att utveckla det tekniska stödet som möjliggör initiativ inom återvinning och återanvändning av material, konsoliderade transporter och samordnad distribution.
Samordna lager, uppdrag & leveranser
Saknar du rätt verktyg för din verksamhet? Många organisationer kämpar med komplicerade föråldrade system eller ineffektiva kombinationer av lösningar utan integrationer. Andra sitter fast och förlitar sig på manuella listor och kalkylblad som skapar informationssilos.
Med Mylocs modulbaserade plattform får du en flexibel digital lösning. Konfigurerad och justerad för att passa din specifika verksamhet och logistik. Kontrollera saldon och leveranser enkelt genom artikelhantering baserat på serienummer, UDI, GS1, GLN, SFTI och ISO-koder. Myloc möjliggör samarbete kring godshantering via central godsmottagning eller i lagernätverk med anslutna ägare. Vi har hjälpt organisationer inom alla sektorer med ruttplanering, fakturering och automatiserade påfyllningsstrategier.
Kontakta oss idag för att boka din systemdemo.
Kontakta oss för att boka demo
Logistik som driver din organisation istället för att skapa onödiga hinder. Myloc levererar systemlösningar med stark säkerhet och flexibilitet. Digitala verktyg som underlättar även komplexa krav och arbetsprocesser. Vi utvecklar kontinuerligt våra tjänster i samarbete med våra användare inom en mängd olika branscher och sektorer. Kontakta oss idag för att få veta mer, och låt oss visa dig hur Myloc stärker din verksamhet.
Vi utvecklar lösningar för







Myloc Logistics portal
Myloc Logistics administrationsplattform är grunden för vår lösning.
Webbportalen ger logistikansvarig personal kontroll över verksamhetsenheter och resurser.
Hantera användare, artiklar och ordrar med konfigurerbara vyer och användarvänligt gränssnitt.
- Integrera olika system och aktörer
- Data för historik och spårbarhet
- Planera och fördela uppdrag via arbetslistor
- Kontroll över logistikobjekt och flöden
- Registrering av beställningar och inköp
- Lagerhantering
- Avvikelsehantering
- För- och efterkalkyl
- Skräddarsydda BI-rapporter för analys och verksamhetsutveckling
Myloc Logistics GO
Mobilapplikation för last-mile leveranser som stöttar både logistikpersonalen och mottagarna.
Med Myloc GO kan transportörerna hålla koll på planerade uppdrag, felsöka och anmäla leveranser i farten.
Underlätta arbetsflöden och förbättra noggrannheten med skanning av gods och omedelbar rapportering direkt i telefonen.
Appen finns tillgänglig för nedladdning för Android och IOS.
- Anpassad för last mile-transporter
- Proof of delivery
- Ruttplanering
- Effektiv godsmottagning
- Scanning
- Arbetslista
- Serviceordrer


Ett digitalt kontrolltorn
Effektivisera kommunikationen både inom organisationen och med leverantörer och kunder.
Genom att samla all data som rör verksamhetens logistikkedjor i Myloc Logistics logistikportal blir informationen lättillgänglig och sökbar.
- Kontroll och översyn över alla leveranser i distributionsnätverket
- Dela information med leverantörer och kunder i realtid
- Detaljerad statistik över hela logistikverksamheten
- Överblick över status och saldon
- Registrering av beställningar och inköp, även för kunder och entreprenörer
- Kontinuerliga systemuppdateringar i samråd med våra användare
- Ett komplett produktionssystem för logistik
- Enkel onbording och skalbara tjänster