Myloc Operations & Circularity

Systemstöd för logistikaktörerna

Digitaliserade logistikflöden utan krångel.
Hantera beställningar, leveranser, underhåll och lagerverksamhet i en logstikplattform, anpassad efter din verksamhets specifika behov.

Samverka i molnet

Effektiva processer

Integrerad implementation

Skalbara moduler

Smart Construction Logistics and Supply Chain Management. A comprehensive platform for controlled coordination of the entire construction project, from planning to final delivery.

Third-party logistics for the construction project. Tailored solutions for intermediate and third-party storage of construction materials. Easy set up of digital warehouse terminals on demand.

The Prescriber Portal and Medical Device Management System is the prescriber’s best aid. Secure collaboration with traceable handling of medtech and healthcare equipment.

Services for the logistics operator in need of adaptable system support for joint distribution, warehousing and goods management, production, recycling and service.

 Slipp lägga tiden på att vänta och leta. Mylocs logistiksystem med lösningar för drift och cirkularitet ger kontroll över arbetsprocesser och materialflöden från början till slut.

Koordinera resurser och konsolidera viktig information i en smart och tillgänglig molntjänst för att undvika onödiga avbrott med effektiviserad administration och rapportering.

 

Uppgradera din logistikhantering

Köp, sälj och lagra med spårbar administration av utrustning och lager. Mylocs logistikplattform erbjuder transparens och verktyg för säker informationsdelning med interna och externa partners, i realtid.

Myloc Operations & Circularity stödjer användare i varje steg i leveranskedjan och används inom en mängd olika branscher för planering och rapportering av affärskritiska aktiviteter. Vi levererar lösningar för logistiknätverk och aktörer inom både offentlig och privat sektor. Programvara och orderportaler anpassade för bland annat service- och internlogistik samt terminalhantering med lagerhyra för 3PL- och 4PL-affärsmodeller.

Myloc erbjuder även tjänster utvecklade för ökat samarbete och hjälper gärna till i övergången mot ökad hållbarhet i cirkulära affärsmodeller. Vårt team av system- och logistikspecialister har lång erfarenhet av att utveckla det tekniska stödet som möjliggör initiativ inom återvinning och återanvändning av material, konsoliderade transporter och samordnad distribution. 

 

Samordna lager, uppdrag & leveranser

Saknar du rätt verktyg för din verksamhet? Många organisationer kämpar med komplicerade föråldrade system eller ineffektiva kombinationer av lösningar utan integrationer. Andra sitter fast och förlitar sig på manuella listor och kalkylblad som skapar informationssilos.

Med Mylocs modulbaserade plattform får du en flexibel digital lösning. Konfigurerad och justerad för att passa din specifika verksamhet och logistik. Kontrollera saldon och leveranser enkelt genom artikelhantering baserat på serienummer, UDI, GS1, GLN, SFTI och ISO-koder. Myloc möjliggör samarbete kring godshantering via central godsmottagning eller i lagernätverk med anslutna ägare. Vi har hjälpt organisationer inom alla sektorer med ruttplanering, fakturering och automatiserade påfyllningsstrategier.

Kontakta oss idag för att boka din systemdemo.

 

Kontakta oss för att boka demo

Logistik som driver din organisation istället för att skapa onödiga hinder. Myloc levererar systemlösningar med stark säkerhet och flexibilitet. Digitala verktyg som underlättar även komplexa krav och arbetsprocesser. Vi utvecklar kontinuerligt våra tjänster i samarbete med våra användare inom en mängd olika branscher och sektorer. Kontakta oss idag för att få veta mer, och låt oss visa dig hur Myloc stärker din verksamhet.
Vi utvecklar lösningar för
Bonway bonnier
ragn-sells ragnsells ragn sells myloc City logistik city logistics
myloc logistics dator screen

Myloc Logistics portal

Myloc Logistics administrationsplattform är grunden för vår lösning.
Webbportalen ger logistikansvarig personal kontroll över verksamhetsenheter och resurser.

Hantera användare, artiklar och ordrar med konfigurerbara vyer och användarvänligt gränssnitt.

Myloc Logistics GO

Mobilapplikation för last-mile leveranser som stöttar både logistikpersonalen och mottagarna.

Med Myloc GO kan transportörerna hålla koll på planerade uppdrag, felsöka och anmäla leveranser i farten.

Underlätta arbetsflöden och förbättra noggrannheten med skanning av gods och omedelbar rapportering direkt i telefonen.

Appen finns tillgänglig för nedladdning för Android och IOS.

myloc logistics dator screen

Ett digitalt kontrolltorn

Effektivisera kommunikationen både inom organisationen och med leverantörer och kunder.

Genom att samla all data som rör verksamhetens logistikkedjor i Myloc Logistics logistikportal blir informationen lättillgänglig och sökbar.

Upptäck mer om Myloc

Utforska våra olika projekt och kundcase, och håll dig uppdaterad med de senaste som händer på Myloc.

Kontakta Myloc