Myloc MedTech

Hjälpmedelssystem för säker hantering av medicintekniska produkter & förskrivningar

Webbportalen för: Spårbarhet Förskrivning Beställningar Utprovningar Utlämningar Service Lagerhantering Rekonditionering Besiktningar Reparationer Kasseringar Administration

Behöver din organisation hjälp med att förenkla förskrivningsprocessen, och att få ordning på alla förråd och innehav av hjälpmedel? 

Har ni koll på er spårbarhet och är redo inför striktare krav som medicintekniskt direktiv?
 

 

Gör det lätt att göra rätt med Myloc MedTech Hjälpmedelssystem & Förskrivarportalen

Myloc MedTech är en digital helhetslösning som täcker hela försörjningsskedjan kring användning och lagring av artiklar och utrustning. Hjälpmedelshanteringssystemet stöttar användaren med enkla och mobilanpassade gränssnitt för att söka, beställa och administrera. Frigör tid för brukarens behov och säkerställ nödvändig kontroll med översikt över alla resurser och lagrade saldon. 

 

  • Koppla samman logistiknätverkets aktörer & system
  • Få kontroll över alla verksamhetens resurser
  • Full sök- & spårbarhet
  • Hantera bokningar, lager, innehav och underhåll i en plattform
  • Underlätta arbetsflödet med uppdragslistor & guidade beställningsfunktioner
  • Säker kommunikation & avvikelsehantering

Klicka här för mer information om Myloc MedTech och upptäck allt som ingår i tjänsten.

  • Koppla samman logistiknätverkets aktörer & system
  • Kontroll över hela verksamhetens resurser
  • Full sök- & spårbarhet
  • Hantera bokningar, lager, innehav och underhåll i en plattform
  • Underlätta arbetsflödet med updragslistor & guidade beställningsfunktioner
  • Säker kommunikation & avvikelsehantering

Hjälpmedelscentral

Manage challenges in city centre conditions and secure project progress, without traffic disruptions

Kommunhjälpmedel

Coordinate resources and optimize the logistics to and at the site with full insight and control

SPÅRBARHET
& KONTROLL

MOBILANPASSADE
GRÄNSSNITT

SÖK & DELA
INFORMATION

CIRKULÄRA
FLÖDEN

På jakt efter nytt system, eller upphandling på gång?

Lämna dina uppgifter så kontaktar vi dig med mer information om hur Myloc MedTech stöttar lager- och vårdverksamheten.

Förskrivarportalen: Förskrivarens bästa hjälpmedel

Förskrivarportalen från Myloc MedTech hjälper vård- och omsorgspersonal och administratörer ansvariga för medicintekniska produkter, hjälpmedel och välfärdsteknik, som medicinskt ansvarig sjuksköterska och medicinskt ansvariga för rehabilitering, att upprätthålla trygga och korrekta arbetsprocesser.

Webbtjänsten Förskrivarportalen är utvecklad i samarbete med förskrivare, konsulenter, tekniker och ansvariga för hjälpmedel ute i organisationerna hos regioner och kommuner. Förskrivarportalen gör det enkelt att lägga beställningar, dokumentera och söka upp information precis där och när den behövs. Alltid tillgänglig via telefon, dator, eller surfplatta. Hantera hela flödet av förskrivning, inköp, specialanpassningar, leveranser, service och underhåll, rekonditionering, besiktningar och lagring i ett system.

Systemstöd för Verksamhetsutveckling

Planera, kontrollera, följ upp & utvärdera. Mylocs digitala plattform speglar verksamheten och gör det enkelt att administrera i alla led.

Myloc MedTech ger en beprövad lösning som stöttar systematiska kvalitetsarbete, och kontinuerlig vidareutvecklas i samråd med våra användare genom löpande uppdateringar och tillägg av nya funktioner. Våra tjänster utvecklas och hostas i Sverige och vi erbjuder alltid personlig support under hela avtalsperioden.

Som del av tjänsten ingår Myloc Intelligence, vårt skräddarsydda gränssnitt med BI-rapporter för intuitiva analyser och hantering av data. Följ upp hållbarhet och ekonomisk påverkan, utvärdera verksamhetsmål och hitta förbättringsmöjligheter. Publicera rapporter och låt samarbetspartners ta del av statistik och målsättningar för koordinerad verksamhetsutveckling.

Upptäck mer om Myloc

Utforska våra olika projekt och kundcase, och håll koll på de senaste uppdateringarna om vad som händer på Myloc .