Nu finns äntligen version 3.1 av vår molntjänst och logistiksystem Myloc® Construction tillgänglig. Leveransplanering i byggprojekt har aldrig varit enklare.
Myloc® Construction är ett logistiksystem i form av en molntjänst som möjliggör för alla aktörer i försörjningskedjan av ett byggprojekt att samarbeta och kommunicera i ett och samma gränssnitt. Molntjänsten lanserades under 2013 och har över 2500 registrerade användare från över 600 företag i olika byggprojekt.
Enklare och bättre leveransplanering
Myloc® Construction 3.1 innehåller flera nya och förbättrade funktioner kring leveransplanering.
1. Leveransplanering för underentreprenörer
⇒ Ny steg-för-steg-guide som gör det enklare än någonsin att skapa en ny leveransplan i byggprojekt.
⇒ Nya sätt att lägga upp leveransdelar gör det enklare att arbeta med sin leveransplan.
2. Leveranskalender – ny vy som visar arbetsvecka
⇒ Möjlighet att visa leveranskalender som ”Arbetsvecka”, det vill säga 5-dagarsvy.
⇒ Leveransförfrågningar är nu markerade med ett utropstecken för att ytterligare förtydliga och synliggöra förfrågningar från riktiga bokningar.
För dig som redan är registrerad användare i Myloc® Construction finns mer information under ”Myloc guider” inne i portalen.
Är du intresserad av att få mer information om Mylocs lösningar för effektivare bygglogistik och snabbare byggproduktion är du välkommen att kontakta oss.


