Myloc MedTech

Hjälpmedelssystem för säker hantering av medicintekniska produkter & förskrivningar

Webbportalen för: Spårbarhet Förskrivning Beställningar Utprovningar Utlämningar Service Lagerhantering Rekonditionering Besiktningar Reparationer Kasseringar Administration

Behöver din organisation hjälp med att förenkla förskrivningsprocessen för hjälpmedel, och att få ordning på alla era förråd och innehav? 

Använd Myloc MedTech för att säkra spårbarheten och efterlevnadsberedskap kring striktare krav och direktiv i hanteringen av medicinteknik.

Myloc MedTech & Förskrivarportalen: Gör det lätt att göra rätt

Myloc MedTech är en digital helhetslösning anpassad för kommuner och hjälpmedelscentraler. 

Förskrivarportalen från Myloc stöttar din verksamhet med enkla och mobilanpassade gränssnitt för beställning och administration av produkter, lager och beredskap. 

Det frigör tid för att möta brukarens behov, och säkerställer nödvändig kontroll.

Mylocs hjälpmedelshanteringssystem täcker hela försörjningsskedjan kring användning och lagring av artiklar och utrustning, med full spårbarhet och detaljerad översikt över resurser och lagrade saldon. 

Klicka här för att läsa vidare om Myloc MedTech och upptäck allt som ingår i tjänsten.

Hjälpmedelscentral

Manage challenges in city centre conditions and secure project progress, without traffic disruptions

Kommunhjälpmedel

Coordinate resources and optimize the logistics to and at the site with full insight and control

SPÅRBARHET & KONTROLL
MOBILANPASSADE GRÄNSSNITT
SÖK & DELA INFORMATION
CIRKULÄRA FLÖDEN

Behov av nytt systemstöd, eller upphandling på gång?

Lämna kontaktuppgifter för att få mer information om hur Myloc MedTech stöttar lager- och vårdverksamhet

Förskrivarportalen: Förskrivarens bästa hjälpmedel

Förskrivarportalen från Myloc MedTech hjälper vård- och omsorgspersonal att upprätthålla trygga och korrekta arbetsprocesser.

Webbtjänsten Förskrivarportalen är utvecklad i samarbete med förskrivare, konsulenter, tekniker och ansvariga för hjälpmedel ute i organisationerna hos regioner och kommuner. Förskrivarportalen gör det enkelt att beställa, dokumentera och söka upp information precis där och när det behövs. 

Styr hela flödet av förskrivning, inköp, specialanpassningar, leveranser, service och underhåll, rekonditionering, besiktningar och lagring i ett system. Alltid tillgänglig via telefon, dator, eller surfplatta.

Systemstöd för Verksamhetsutveckling

Planera, kontrollera, följ upp och utvärdera. Mylocs digitala plattform speglar verksamheten och gör administrationen enklare i alla led.

Praktiska stöd för dig som arbetar med administration av medicintekniska produkter, hjälpmedel och välfärdsteknik som verksamhetsansvarig, medicinskt ansvarig sjuksköterska eller medicinskt ansvarig för rehabilitering.

Myloc MedTech stöttar ert systematiska kvalitetsarbete, och vidareutvecklas kontinuerlig i samråd med våra användare genom löpande uppdateringar och tillägg av nya funktioner. Våra tjänster utvecklas och hostas i Sverige och vi erbjuder alltid personlig support under hela avtalsperioden.

Följ upp hållbarhet och ekonomisk påverkan, utvärdera verksamhetsmål och hitta förbättringsmöjligheter. Publicera rapporter och låt samarbetspartners ta del av statistik och målsättningar för koordinerad verksamhetsutveckling.

Utforska våra projekt och kundcase, och håll koll på våra senaste uppdateringar