Logistik för kommuner


 
Myloc erbjuder molnbaserade IT-lösningar som gör det enkelt att digitalisera processer, även utanför det egna företaget. Vi kallar det nätverkslogistik där samtliga aktörer som samarbetar kan arbeta i samma logistiksystem i molnet. De kan i realtid dela information, styra och hålla koll på alla aktiviteter. Resultatet vi ser hos våra kunder är effektivare verksamheter, automatiserad administration, snabbhet och transparens.
 
Allt fler kommuner intresserar sig för att jobba mer effektivt med sin citylogistik. Myloc har specialiserat sig inom lösningar för effektiv logistik för kommuner och idag är vi engagerade i flera projekt och nätverk inom citylogistik. Med vår molntjänst Myloc City Logistics kan vi erbjuda en effektiv logistikplattform för kommunen och staden. Alla inblandade aktörer kopplas ihop i ett och samma logistiksystem där de enkelt kan planera, kommunicera och hålla koll på alla aktiviteter inom kommunens citylogistik. Inom Myloc City Logistics arbetar vi med lösningar för effektiv samordnad varudistribution, samordnad distribution och andra områden där kommuner vill uppnå en mer effektiv och digitaliserad logistik.
 
Läs gärna mer om vår molntjänst Myloc City Logistics eller fyll i formuläret intill för att bli kontaktad om lösningar för effektiv logistik för kommuner.

Kontakta oss


 
Vill du veta mer om hur vi jobbar med effektiva lösningar inom logistik för kommuner? Fyll i formuläret nedan så tar en av våra experter kontakt med dig inom kort.