Hamnlogistik

Hamnlogistik


Myloc Logistics – Hamnlogistik för hamnverksamheter med ambitioner. Myloc Logistics är en molntjänst som hjälper dig att tillgodose och även förekomma kunders önskemål utan ökad administration. Administration och uppföljning av den ordinarie verksamheten blir effektivare och därmed även billigare. Myloc Logistics passar utmärkt både för den mindre och den större hamnen som vill optimera och/eller utöka verksamheten.
.
 

Effektiv Hamnlogistik med Myloc Logistics

Med Myloc Logistics automatiseras all rutinkontroll och användarna kan fokusera på avvikelser. Ett enhetligt arbetssätt gör det enkelt att dela arbetsuppgifter mellan olika användare genom hela försörjningskedjan. Både du och dina kunder får betydligt mindre administration men samtidigt mer information om det aktuella godset. Du kan enkelt tillgodose olika kunders önskemål där det enda du behöver göra är att sätta upp aktivitetskedjan i Myloc Logistics. Processerna effektiviseras och alla involverade aktörer vet exakt vad de förväntas göra, på vilken plats och vid vilken tidpunkt.
 
Oberoende av hur du får betalt av din kund så genererar Myloc Logistics i realtid ett faktureringsunderlag så att du, och din kund om du så vill, hela tiden vet hur mycket som upparbetats.
 

Logistikprocesser anpassade efter din hamnverksamhet

På ett helt unikt sätt kan du konfigurera din process precis som du vill att den ska se ut. Du kan koppla på användare och arbetsuppgifter i olika bolag och alla kan direkt samarbeta och kommunicera i ett och samma system. Allteftersom er hamnverksamhet utvecklas följer Myloc Logistics med. Utökade kundkrav blir inte längre någon belastning utan kan enkelt tillgodoses med några få knapptryckningar.
 
 
hamnlogistik
 

Myloc Logistics kompletterar dina befintliga system

Till en låg månadsavgift kompletterar Myloc ditt övergripande hamnsystem med specialfunktioner, samtidigt som kommunikationen med kringliggande system, inklusive kundernas, automatiseras utan att mellanlanda i diverse Excel-ark.
 
Med Myloc Logistics förändras gamla arbetssätt. Rutinkontroll automatiseras och användarna kan fokusera på avvikelser. Ett enhetligt arbetssätt för olika processer gör det enkelt att dela arbetsuppgifter mellan olika användare. Resultatet blir inte bara lägre kostnader utan också minskad sårbarhet och personbehov. Vi har referenser från namnkunniga svenska storbolag och berättar och visar gärna mer.

 

Mer information


Fyll i formuläret nedan för mer information om Myloc® Logistics, priser och bokning av en demonstration.